×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, 29 خرداد , 1403  .::.   برابر با : Tuesday, 18 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاونت اجرایی شرکت صنایع گلدیران در حاشیه همایش سالروز تاسیس گلدیران گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ها در شرکت گلدیران، قابلیت رشد تولید سه برابری محصولات گلدیران در آینده نزدیک قابل تحقق خواهد بود.

به گزارش بازاراصناف به نقل از گویای خبر، همایش سالروز تاسیس شرکت گلدیران که به نام روز گلدیران می‌باشد؛ با حضور مدیران ارشد شرکت و نمایندگان فروش در سراسر کشور در شهرک صنعتی کاسپین روز گذشته برگزار شد.

در حاشیه این همایش علیرضا ارجمندی، معاونت اجرایی شرکت صنایع گلدیران در گفت‌وگو با خبرنگار گویای خبر عنوان کرد: شرکت گلدیران به واسطه سه دهه تولید و کار کردن با یک کمپانی بین‌المللی اینترنشال (LG) توانسته به این تفکر و باور برسد که استانداردهای تولید را خیلی به‌روزتر و پایدارتر به پیش ببرد.

وی افزود: در کشور ما به دلیل برخی مسایل از جمله تحریم‌ها و مشکل ارز، گلدیران درگیر یکسری تهیه مواد اولیه است که در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته که فرآیند تولیدات خود را بومی‌سازی کند. در بحث بومی‌سازی می‌توانیم با مهندسی معکوس در برخی حوزه‌ها، تا آن‌جاکه ممکن است از صنعت و تولیدکنندگان داخلی کمک بگیریم و ما در گلدیران توانسته‌ایم تا ۷۰ درصد قطعات مصرفی را بومی‌سازی کنیم و همچنان سعی داریم این برنامه را برای تامین سایر قطعات محصولات‌مان نیز انجام دهیم.

ارجمند اظهار کرد: یک اتفاق خوب در شرکت گلدیران و برند جی‌پلاس این است که این برند توانسته در حوزه‎‌های مختلف تلویزیون و ماشین لباسشویی پیشرفت نماید و به خصوص محصول تلویزیون که در حال حاضر در رده دوم بازار داخلی قرار دارد که با اضافه کردن محصولات متنوع دیگر با قابلیت‌های مختلف و از طرف دیگر به روز شدن تکنولوژی روز دنیا همگام باشد.

وی همچنین گفت: در حوزه لباسشویی نیز با مهندسی معکوس چند محصول خوب بازار کمپانی (LG) که در گذشته در کشورمان تولید می‌شد، توانستیم محصولات را با همان تکنولوژی و قیمت مناسب‌تر وارد بازار مصرف کنیم. عملا ما برای آینده چنین برنامه‌ای برای سایر محصولات شرکت در نظر گرفته‌ایم. در حوزه مایکروویو نیز شرکت گلدیران حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و جزو اولین‌ها در این حوزه است. در این خصوص با توجه به برنامه‌های پیش‌رو، می‌توانیم بازیگر اصلی بازار داخلی کشورمان باشیم. همچنین حوزه تولید جاروی شارژی گلدیران نیز به عنوان بهترین‎‌های بازار محسوب می‌شود و با برندهای مطرح دنیا رقابت می‌کند.

معاونت اجرایی شرکت صنایع گلدیران بیان داشت: با توجه به مسایل تحریمی در کشور و همچنین تهیه مواد اولیه، شرکت گلدیران تمام سعی خود را بیشتر به سمت توسعه زیرساخت‌ها هدایت کرد تا در حوزه‌های مختلف وابستگی را کم کند.

وی افزود: با احتساب آمار و ارقام تولیدات شرکت که در سامانه بورس برای مردم نیز قابل مشاهده است، گلدیران در این زمینه این قابلیت را دارد که تا ۲ یا ۳ برابر رشد تولیدات خود را افزایش بدهد که این امر در مدت زمان نزدیک قابل تحقق خواهد بود.

علیرضا ارجمند در پایان یادآور شد: آمار تولیدات شرکت هر ماهه در بورس منتشر می‌شود و من فکر می‌کنم برای سال‌های آتی یک رشد بسیار صعودی در تولیدات شرکت خواهیم داشت که ماحصل فراهم کردن زیرساخت‎‌ها در شرکت است که در حال حاضر در گلدیران در حال انجام است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.