مدیرعامل سایپایدک از آمادگی شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا در ارائه خدمات به مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از سایپانیوز، محمدحسن جبلی جوان، خدماترسانی مطلوب و با کیفیت به مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تدارک گستردهای از سوی گروه سایپا برای ارائه خدمات امدادی و تعمیرگاهی در سراسر کشور به مسافران نوروزی انجام شده تا با اطمینان و آرامش بیشتری سفر کنند.
وی افزود: در نوروز امسال با توجه به راهاندازی سامانههای آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم، در لحظه و بدون واسطه با مشتریان و به روز بودن مرکز تماس، تحولی ارزشمند و راهبردی در خدمات امدادی و تعمیراتی و جلب اطمینان خاطر مشتریان در گروه سایپا به وجود آمده است. به همین منظور، مشتریان میتوانند با اسکن کردن کیو آر کد نصب شده بر روی خودروهای امدادی، نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
جبلی جوان گفت: قطعات یدکی مورد نیاز در طرح خدمات و امداد نوروزی، تامین و در سراسر کشور توزیع شده است و مشکلی بابت تامین قطعات در نمایندگیهای خدمات پس از فروش وجود ندارد.
بنابراین گزارش، در مدت اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا که تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت علاوه بر ستاد طرح، دفاتر منطقهای و انجمنهای صنفی نمایندگیهای مجاز گروه سایپا در بخش کنترل و نظارت فعال هستند و مدیران ارشد گروه نیز برای نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات رسانی همکاری دارند.