رضایت مشتریان از فرآیند فروش در نمایندگیهای مدیران خودرو، این روزها که بازار خودرو با تغییراتی مواجه شده است، دسترسی به خودروی ایمن، شرایط مطلوب فروش و خدمات پس از فروش مناسب، به یکی از دغدغههای جدی شهروندان تبدیل شده است.
به گزارش بازار اصناف آنلاین: برای بررسی بازار فروش خودرو به یکی از نمایندگیهای فروش در غرب تهران رفتیم تا دیدگاه خریداران و فروشندگان را منعکس کنیم.
در حوالی خیابان آبشناسان جنب پمپ بنزین یکی از دفاتر نسبتاً قدیمی مدیران خودرو پورسعید_خلیلی صاحب امتیاز نمایندگی مدیران خودرو با کد۳۴۲ قرار دارد.
یکی از متقاضیان خرید خودرو که در این شعبه حضور داشت که به خبرنگار ما گفت: با توجه به هزینههای بالای خرید خودرو و شرایط خاص بازار قطعات یدکی، اولویت من خریداری اتومبیلی است که خدمات پس از فروش مطمئنی داشته باشد.
به همین دلیل به سراغ محصولات مدیران خودرو آمدم.
اولین نکته قابل اهمیت در این نمایندگی رفتار خوب کارکنان و سرپرست فروش، باعث ترغیب من برای ثبتنام شد که جا دارد از مسوولان مدیران خودرو بابت انتخاب چنین افراد شایستهای که با صبر و حوصله جواب مشتریان را میدهند، تشکر ویژه داشته باشم.
در ادامه این گزارش به سراغ ناصر مسروری سرپرست فروش این نمایندگی رفتیم.
او گفت: شرکت مدیران خودرو به منظور رفاه حال مشتریان، همه نمایندگیهای فروش خود را مکلف کرده است که هرکدام یک دفتر خدمات پس از فروش داشته باشند.
در این راستا، دفتر نمایندگی پورسعید- خلیلی، یک مرکز خدمات پس از فروش در نزدیکی تقاطع ستاری و نیایش و یک دفتر نیز در خیابان شهید رجایی پایینتر از میدان بهشت تأسیس کرده است.
ناصر مسروری افزود: شرکت مدیران خودرو تأکید زیادی بر رضایت حداکثری مشتریان دارد و در این زمینه، کوتاه بودن زمان تحویل خودرو، قیمت و شرایط فروش، کیفیت خدمات پس از فروش و حُسن ارتباط کارکنان نمایندگی با خریدار مورد توجه است.
مسروری در پایان از پورسعید- خلیلی صاحب امتیاز مدیران خودرو و آقای کیانوش مسروری مدیریت فروش شعبها ، به دلیل حمایت از شعب مدیران خودرو تشکر کرد.