×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, 1 آبان , 1403  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کنفرانس منطقه‌ای آبزی‌پروری دریای مدیترانه و دریای سیاه برای بحث درباره اقدامات مورد نیاز برای رسیدن به اهداف تعیین شده توسط استراتژی GFCM2030 تشکیل می‌شود.

به گزارش بازار اصناف آنلاین، کارشناسان آبزی‌پروری، ذی نفعان صنعت آبزیان و نمایندگان کشورها برای رسیدگی به چالش ها و اولویت‌های نوظهور منطقه از ۴ تا ۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۴ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۳)در کنفرانس منطقه‌ای آبزی‌پروری دریای مدیترانه و دریای سیاه گرد هم می‌آیند.

در این کنفرانس چالش‌ها و فرصت‌های پیشرفت صنعت آبزی‌پروری منطقه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این کنفرانس توسط کمیسیون عمومی شیلات فائو مربوط به مدیترانه (GFCM) و وزارت توسعه روستایی و غذایی یونان برگزار می‌شود و قرار است نقش مهمی در تعیین آینده صنعت آبزی‌پروری منطقه ایفا کند.

این رویداد کارشناسان، ذینفعان صنعت و تصمیم‌گیرندگان ارشد را از سراسر مناطق مدیترانه و دریای سیاه گرد هم می‌آورد تا پیشرفت‌های حاصل از این صنعت را از زمان نخستین کنفرانس بزرگ منطقه‌ای که در سال ۲۰۱۴ برگزار شد، بررسی کنند.

این اجلاس برای دستیابی به اهداف توسعه صید و آبزی‌پروری پایدار در منطقه و بحث در مورد اقدامات مورد نیاز برای رسیدن به اهداف تعیین شده توسط استراتژی GFCM2030 تشکیل می‌شود.

از دیگر نکات کلیدی مورد بحث در این کنفرانس، آسیب‌پذیری‌های منحصربه‌فردی است که با تغییرات آب و هوایی، رشد جمعیت و بی‌ثباتی اقتصادی ترکیب می‌شود و فشار فزاینده‌ای را بر سیستم‌های غذایی منطقه وارد می‌کند.

رویدادهای جانبی تکمیلی بحث‌های جلسه، موضوعات برجسته مختلفی از جمله استفاده از هوش مصنوعی در این صنعت، ایجاد شبکه‌ها و ترویج اشتغال زنان در آبزی‌پروری و تولید در مقیاس کوچک خواهند بود.

این کنفرانس همچنین میزبان نمایش‌های زنده و غرفه‌های مربوط به فناوری‌های نوظهور و سازمان های مربوط به آبزی‌پروری است.

علاقه‌مندان برای حضور در کنفرانس منطقه‌ای آبزی‌پروری ۲۰۲۴ تا تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ برابر با ۴ آبان ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام دارند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.