×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 20 مهر , 1404  .::.   برابر با : Sunday, 12 October , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از ایکوپرس- مزدک زرین‌بخش در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز افزود: ری‌را تنها یک محصول نیست، بلکه نشان‌دهنده تحول فرهنگی در نگاه ایران‌خودرو به رضایت و خشنودی مشتریان است؛ حرکتی از رویکرد سنتی تولیدمحور به سمت کیفیت‌گرایی و مشتری‌مداری پایدار. در این تحول، مرکز رضایت و خشنودی مشتریان نقش محوری ایفا کرده و با ایجاد پلی مستقیم بین بازخوردهای میدانی مالکان و تصمیم‌سازان فنی، مسیر توسعه و بهبود ری‌را را بر اساس تجربه واقعی مشتری هدایت کرده است.

ری را در نمایشگاه خودروی تبریز

وی ادامه داد: این همکاری عملیاتی به اجرای پروژه‌های کیفی مشخصی منجر شده است. «طرح مراقبت» برای نظارت مستقیم بر تجربه مالکان نخستین خودروها، تضمین تعویض موتور در صورت بروز نقص فنی تا پیمایش ۱۰ هزار کیلومتر، اجرای فراخوان‌های پیش‌گیرانه و تست‌های میدانی فشرده در اقلیم‌های مختلف، از جمله این اقدامات بود.

 

ارقامی که از بهبود کیفیت حکایت دارند

زرین‌بخش از رضایت بالاتر مشتریان ری‌را از میانگین شاخص رضایت مشتریان از کیفیت (CSAT) خبر داد و گفت: این شاخص به ۷۷.۲ درصد رسید که از میانگین ۷۳.۴ درصدی محصولات ایران‌خودرو پیشی گرفته است.

وی با بیان این‌که تعداد ایرادات گزارش‌شده توسط هر مشتری (IQS) کاهش قابل توجهی یافته،   افزود: آمار شکایات مشتریان در فاصله فروردین تا شهریور ۱۴۰۴، کاهشی ۵۲ درصدی را تجربه کرده است. این روند نزولی، اثربخشی اقدامات اصلاحی در حوزه‌های فنی و خدمات را به خوبی نشان می‌دهد.

به گفته وی، ری‌را امروز به نمادی از بلوغ فرایندی، پاسخ‌گویی شفاف و عزم جدی ایران‌خودرو برای گذار به سمت خشنودی پایدار مشتری تبدیل شده است.

بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.