×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 2 آذر , 1403  .::.   برابر با : Friday, 22 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

شرکت سهامی بیمه ایران در آستانه برگزاری مجمع عمومی اعلام کرد : در راستای  تاکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و همچنین با حمایت اعضای هیات مدیره ، با ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی مدون برای  افزایش کیفیت و سرعت پاسخگویی به مشتریان ، روزانه  بیش از ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت می کند.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شرکت بیمه ایران به عنوان بزرگترین و تنها  شرکت بیمه دولتی در کشور ، با گسترش و توسعه  انواع خدمات غیر حضوری  و برخط  و اجرای صحیح این برنامه‌ها و ارائه پوشش‌های متفاوت بیمه ای متناسب با بودجه اقشار مختلف مردم، گامهای موفق و نوینی در پرداخت به موقع خسارت، کسب درآمد، سوددهی و رضایتمندی مشتریان خود برداشته و با  بهره گیری از ظرفیت های خود در حوزه های کلان اقتصادی مانند: مقابله با تحریم ها، تقویت بیمه های اتکایی، شناسایی ریسک های بزرگ و مغفول مانده و ایجاد رشته های جدید بیمه ای متناسب با نیازها و کسب و کارهای جدید، علاوه بر افزایش سهم بازار بیمه ، به رشد اقتصادی کشور، کمک فراوانی کرده است.

این گزارش می افزاید: بیمه ایران  همگام با سیاست های دولت و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایتی خود ، از نقش مهم نیروی انسانی در بهبود روند رو به رشد شرکت نیز مغفول نمانده و با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و علمی، سطح فنی مدیران، کارکنان و شبکه فروش خود نیز ارتقا بخشیده که این اقدام تاثیر بسزایی در توسعه، مدیریت و بهبود خدمات داشته و موجب شده، این شرکت  با تجهیز همه امکانات، بیش از گذشته در خدمت مردم عزیز کشورمان باشد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.